Ερευνητική Εργασία - Ποτέ ξανά θύμα!
Στα πλαίσια του μαθήματος Ερευνητική Εργασία , που πραγματοποιήθηκε κατά το Σχ. έτος 2015-2016, παρουσιάζουμε την εργασία των μαθητών της Α΄τάξης (Τμήμα Α2) με θέμα την Ενδοσχολική Βία και τίτλο " Ποτέ ξανά θύμα!"
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Μαθητές
- Δημοσιεύθηκε : 15 Απρίλιος 2016
"ΕΠΕΙΓΟΝ" .... Πρόσληψη Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού για το ΕΠΑ.Λ. Καστοριάς
Τοπική Προκήρυξη Πρόσληψης Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού (διαβάστε την προκήρυξη)
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Γενικά
- Δημοσιεύθηκε : 08 Απρίλιος 2016
2 Απρίλη - Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού
Η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού, καθιερώθηκε το 2007 από τον ΟΗΕ και γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Η πρωτοβουλία αυτή, έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των ατόμων ,με αυτισμό, συμβάλλοντας στην αποδοχή και ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία. Ανήμερα της παγκόσμιας ημέρας, εκατοντάδες κτήρια στον πλανήτη φωτίζονται μπλε συμμετέχοντας στην εκδήλωση «Light Ιt Up Blue» ρίχνοντας έτσι φως στη σκοτεινή πλευρά της απομόνωσης και περιθωριοποίησης που βιώνουν τα άτομα αυτά.
Αυτισμός: Τί, πότε, πώς, γιατί;
Ο αυτισμός είναι μια ισόβια αναπτυξιακή διαταραχή, που εμποδίζει τα άτομα να κατανοούν σωστά όσα βλέπουν, ακούν και γενικά αισθάνονται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στις κοινωνικές σχέσεις, την επικοινωνία και τη συμπεριφορά τους. Ο αυτισμός είναι μια από τις πιο δυσνόητες και αινιγματικές καταστάσεις. Μέχρι σήμερα, δεν έχει βρεθεί η θεραπεία του.
Τα άτομα με αυτισμό έχουν δυσκολία στην εκμάθηση γλώσσας και την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και τις διαπροσωπικές σχέσεις με άλλους ανθρώπους.
Πώς επηρεάζει ο αυτισμός την συμπεριφορά;
Εκτός από τα σοβαρά προβλήματα στη γλώσσα και τις κοινωνικές σχέσεις, τα άτομα με αυτισμό βιώνουν συχνά μια τρομερή υπερκινητικότητα ή ασυνήθιστη παθητικότητα στις καθημερινές τους δραστηριότητες, καθώς επίσης και στις σχέσεις τους με τους γονείς τους, τα μέλη της οικογένειας και τα άλλα άτομα. Τα άτομα με αυτισμό απολαμβάνουν συχνά τις ίδιες ψυχαγωγικές δραστηριότητες νμε τα άτομα, που δεν πάσχουν από κάποια αναπηρία. Συχνά, τους αρέσει η μουσική, το κολύμπι, η πεζοπορία, το τραγούδι, η ιππασία και άλλες δραστηριότητες. Συχνά τα άτομα με αυτισμό μπορεί να έχουν ένα συγκεκριμένο ενδιαφέρον σε κάποια δραστηριότητα στην οποία να έχουν γίνει "ειδικοί". Θέματα για συγκεκριμένα ενδιαφέροντα μπορεί να είναι το δελτίο καιρού, οι διαδρομές λεωφορείων, η γεωγραφία, οι μάρκες αυτοκίνητων, οι αθλητικές ειδήσεις, κ.λπ.. Για άλλα άτομα, τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα μπορεί να είναι πράγματα που ερεθίζουν τις αισθήσεις τους, όπως το να βλέπουν το νερό να τρέχει και να χάνεται στην αποχέτευση, να ξεφυλλίζουν τις σελίδες ενός βιβλίου, να κουνούν ένα κομμάτι σύρμα, να τρίβουν τα χέρια τους σε συγκεκριμένα υφάσματα, κ.α.
Τα τελευταία χρόνια τα παιδιά με αυτισμό που ζουν ανάμεσα μας είναι ολοένα και περισσότερο αναγνωρίσιμα. Συχνά η επικοινωνία μας με τα άτομα με αναπηρίες δεν είναι εύκολη, καθώς ένα παιδί με αυτισμό, έχει δυσκολίες στην επικοινωνία του με τους άλλους και δεν ακολουθεί τις συνήθεις κοινωνικές συμπεριφορές. Χρειάζεται λοιπόν να προσπαθήσουμε με επιμονή για να «χτίσουμε γέφυρες» μαζί του. Ένα σύγχρονο σχολείο θα πρέπει να συμβάλλει στον προβληματισμό και την ευαισθητοποίηση των μαθητών για τα παιδιά με αυτισμό, ώστε να μάθουν να ερμηνεύουν καλύτερα τις ιδιαίτερες συμπεριφορές τους και να επικοινωνούν καλύτερα μαζί τους. Ο αυτισμός αποτελεί μια πρόκληση για ζωή. Να μη ξεχνάμε να βλέπουμε πίσω από τις ταμπέλες, εκεί μας περιμένουν καρδιές που περιμένουν να αγαπηθούν, να αγκαλιαστούν και να ζήσουν όπως τους αξίζει. Ο τελικός στόχος όλων μας δεν θα πρέπει απλά να είναι να κάνουμε παιδιά έτοιμα για το σχολείο αλλά να ετοιμάσουμε τα σχολεία και την κοινωνία μας για τα παιδιά μας.
πηγή:http://www.noesi.gr/book/syndrome/autism
http://krifosxoleio.wikispaces.com/
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Γενικά
- Δημοσιεύθηκε : 31 Μάρτιος 2016
Τρόπος εξέτασης Πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων των ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2015 ? 2016
Μετά από ερωτήματα συναδέλφων που διδάσκουν τα μαθήματα του μηχανολογικού τομέα που εξετάζονται Πανελλαδικά και στα πλαίσια της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών αρμοδιότητάς μου, θα ήθελα να τους πληροφορήσω για τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων αυτών. Στο ΦΕΚ 290/12-2-2016, άρθρο 5 και στη σελίδα 4203 (17/24) περιλαμβάνεται ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος Στοιχεία Ψύξης και Κλιματισμού, αλλά και όλων των Πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων.
Ο Σχολικός Σύμβουλος
ΠΕ 17 Μηχανολόγων
Τσιμπλιαράκης Ευστάθιος
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Μαθητές
- Δημοσιεύθηκε : 29 Μάρτιος 2016
Δυναμικό παρών στην παρέλαση
Δυναμική η παρουσία του ΕΠΑΛ στην παρέλαση για την επέτειο της Επανάστασης του 1821.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Εκδηλώσεις - Δράσεις
- Δημοσιεύθηκε : 25 Μάρτιος 2016