Μπάλα και Ναζί δεν πάνε μαζί!
Καμπάνια κατά του ναζισμού ξεκίνησε η ομάδα της Μπορούσια Ντόρτμουντ, που μέσα από βίντεο με τίτλο «Το ποδόσφαιρο και οι ναζί δεν πάνε μαζί», αντιμετωπίζει το φαινόμενο με χιούμορ, περνώντας παράλληλα το μήνυμα κατά των διακρίσεων.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται:
«Η Μπορούσια συνδέει γενιές, άνδρες και γυναίκες όλων των εθνών, μέσα κι έξω απ? το γήπεδο. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να καταπολεμήσουμε το ρατσισμό και κάθε είδους διάκριση από τα γήπεδα. Εμείς στην Μπορούσια έχουμε καταστήσει σαφείς τις θέσεις μας. Εμείς δεν θα ανεχθούμε καμία ακροδεξιά ενέργεια στο γήπεδό μας. Ο εκφοβισμός και οι διακρίσεις δεν έχουν θέση στο Βεστφάλεν. Αν κάποιος προσπαθήσει να περάσει την προπαγάνδα του, τότε δεν θα πρέπει να έχει καμία αμφιβολία: Η κιτρινόμαυρη οικογένεια θα σταθεί απέναντί του. Είναι ο μοναδικός τρόπος για να απαλλαγούν τα γήπεδά μας από τέτοιες συμπεριφορές».
Έξυπνο και δυνατό video, με χιούμορ καυστικό και μήνυμα καίριο και ουσιώδες.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Μαθητές
- Δημοσιεύθηκε : 12 Φεβρουάριος 2017
Η σιωπή μας γιγαντώνει το ρατσισμό. Παίρνουμε θέση!
Η ActionAid έδωσε στη δημοσιότητα την ταινία μικρού μήκους «Παίρνουμε Θέση» που μας προτρέπει να σπάσουμε τη σιωπή και να υψώσουμε το ανάστημά μας ενάντια στο ρατσισμό και την ξενοφοβία, που έχουν γιγαντωθεί στην Ελλάδα. Η ταινία σκηνοθετήθηκε από τον Θοδωρή Παπαδουλάκη και αφηγείται μια ιστορία που πιθανόν διαδραματίζεται αυτή τη στιγμή σε πολλά σπίτια.
Πρωταγωνιστούν: Τάσος Νούσιας, Τιτίκα Σαριγκούλη, Stefania Sholla
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Γενικά
- Δημοσιεύθηκε : 09 Φεβρουάριος 2017
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κάντε κλικ στο σύνδεσμο για να διαβάσετε τη συνέχεια: ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 by Epal Kastorias on Scribd
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Μαθητές
- Δημοσιεύθηκε : 06 Φεβρουάριος 2017
Ρόζα Πάρκς: Η γυναίκα ? σύμβολο στον αγώνα κατά του ρατσισμού στις ΗΠΑ
Η 42χρονη μοδίστρα από το Μοντγκόμερυ της Αλαμπάμα, Ρόζα Πάρκς, έπειτα από μία μέρα στη δουλειά, επιβιβάστηκε σε λεωφορείο στο κέντρο της πόλης και κάθισε στην πρώτη σειρά των θέσεων που προορίζονταν για τους «μαύρους» πολίτες. Σύμφωνα με το νόμο για το φυλετικό διαχωρισμό, ο οποίος ίσχυσε μέχρι το 1956, οι θέσεις των μαύρων επιβατών βρίσκονταν στο πίσω μέρος του λεωφορείου και χωρίζονταν από εκείνες των λευκών με μια κενή σειρά. Όταν το λεωφορείο γέμισε και έμειναν όρθιοι τέσσερις λευκοί, ο οδηγός Τζέιμς Μπλέικ, απαίτησε να αδειάσει η πρώτη σειρά του «έγχρωμου τομέα», στην οποία καθότανε η Παρκς και να μείνει κενή. Ενώ οι έγχρωμοι συνεπιβάτες της συμμορφώθηκαν στη διαταγή του οδηγού, η Παρκς εναντιώθηκε και παρέμεινε στη θέση της, με αποτέλεσμα εκείνος να καλέσει την αστυνομία κι εκείνη να συλληφθεί.
Η ακτιβίστρια κοινωνικών δικαιωμάτων και γραμματέας του παραρτήματος NAACP, της Εθνικής Ενώσεως για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ανθρώπων, σημειώνει για το συμβάν στην αυτοβιογραφία της με τίτλο «Η ιστορία μου», «Ο κόσμος λέει ότι δεν παραχώρησα τη θέση μου γιατί ήμουν κουρασμένη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Δεν ήμουν σωματικά κουρασμένη ούτε περισσότερο κουρασμένη απ? όσο ήμουν συνήθως στο τέλος μιας ημέρας στη δουλειά. "Όχι, η μόνη κούραση που είχα, ήταν αυτή του να υποχωρώ".
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Γενικά
- Δημοσιεύθηκε : 04 Φεβρουάριος 2017
Διαβάστε περισσότερα: Ρόζα Πάρκς: Η γυναίκα ? σύμβολο στον αγώνα κατά του ρατσισμού στις ΗΠΑ