Αποτέλεσμα εικόνας για αποφθεγματα στιβ τζομπσΟ ίδιος έπειθε εκατομμύρια αγοραστές να αποκτήσουν τα τελευταία τεχνολογικά θαύματα της Apple αλλά έβαζε περιορισμούς στο ίδιο του το σπίτι. Ο «ευαγγελιστής της ψηφιακής εποχής», όπως τον ονόμασαν, Στιβ Τζομπς ανησυχούσε για την επίδραση που είχε η τεχνολογία στα παιδιά.

Ο ιδρυτής της Apple ενώ έπειθε εκατομμύρια άτομα ότι τα gadgets της εταιρείας ήταν τα απόλυτα must-buy, μετατρέποντας την εταιρεία σε μια παγκόσμια δύναμη, απέτρεπε τα δικά του παιδιά από τη χρήση iPads και περιόριζε τη πρόσβασή τους στο Διαδίκτυο.
Την συγκεκριμένη αποκάλυψη έκανε ο δημοσιογράφος Νικ Μπίλτον με δημοσίευμα του στην αμερικανική εφημερίδα «New York Times».

 
Ο δημοσιογράφος είχε ρωτήσει σε συνέντευξή του, το 2010, τον Τζομπς αν άρεσαν στα παιδιά του τα iPad και ο Τζομπς είχε απαντήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Δεν τα έχουν χρησιμοποιήσει. Βάζουμε όρια στη χρήση της τεχνολογίας μέσα στο σπίτι?». Τα τέσσερα παιδιά του Τζομπς είναι σήμερα ηλικίας 38, 26, 21 και 18.Αλλά και ο βιογράφος του Τζομπς Γουόλτερ Αϊζακσον επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του αμερικανού δημοσιογράφου λέγοντας: «Κάθε βράδυ ο Στιβ αναδείκνυε τη σημασία τού να τρώει όλη η οικογένεια μαζί και ενώ γευμάτιζαν στο μεγάλο τραπέζι της κουζίνας τους συζητούσαν για βιβλία, ιστορία και πολλά άλλα θέματα.

Ποτέ κανείς δεν ασχολούνταν με ένα iPad ή με τον υπολογιστή και τα παιδιά δεν είχαν εθιστεί καθόλου σε αυτές τις συσκευές». Ο Κρις Αντερσον, εκδότης του τεχνολογικού περιοδικού Wired, συμφώνησε με την προσέγγιση του Τζομπς, ενώ έχοντας και ο ίδιος πέντε παιδιά ηλικίας 8 έως 19 ετών είπε σχετικά: «Τα παιδιά κατηγορούν εμένα και τη γυναίκα μου ότι ανησυχούμε υπερβολικά για την τεχνολογία αποκαλώντας μας φασίστες.

Όμως είμαστε πιο αυστηροί με αυτό το θέμα γιατί ξέρουμε από πρώτο χέρι τους κινδύνους». Ωστόσο, η ανησυχία των γονιών φαίνεται να είναι σχετικά δικαιολογημένη καθώς πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι επιβλαβής. Μια έρευνα σε παιδιά  11 και 12 ετών που δημοσιεύθηκε τον προηγούμενο μήνα, απέδειξε ότι ακόμη και η πενθήμερη αποχή των παιδιών από τις τεχνολογικές συσκευές, οδηγεί στη βελτίωση των κοινωνικών τους δεξιοτήτων